Wysłany: 2009-10-22, 13:19 analiza wyników badan krwi i moczu
Witam
dzis odebrałam wyniki badan krwi i moczu. nie znam sie na tym ale zerkając na moje wyniki i napisana obok norme chyba nie sa zbyt zadawalające. prosze o pomoc w zinterpretowaniu tych wyników. wizyte mam dopiero jutro i chyba zwaruje dodam ze jestem w 10-tym tygodniu ciązy. z góry prosze o wyrozumiałosc. dziekuje
Informacje: Wiek: 25 Dołączyła 1265 dni temu Posty: 2078
Profil: Imię: Kornelia
Im. dziecka: Maja, Dorota
Nastrój:
Wysłany: 2009-10-22, 17:02
Nie chce udawać nie wiadomo jak mądrą, ale jedyne co złego tu widzę to ociupinkę podniesione leukocyty WBC, ale taka różnica w ciąży jest bardzo normalna i niewiele większy wskaźnik zróżnicowania płytek krwi czyli PDW. U mnie na wynikach pisze że norma może sięgać 17 więc twoja jest praktycznie w normie.
Jeśli chodzi o mocz ważne by nie było w nim świeżych erytrocytów, leukocytów, bakterii, cukru. Głowa do góry. Jestem pielęgniarką więc jakieś tam pojęcie na ten temat mam, ale lekarzem nie jestem, myślę jednak że spokojnie możesz czekać na wizytę.
Wysłany: 2009-10-22, 21:28
w ciąży niektóre parametry odbiegają od tej normy i jest to całkowicie naturalne. tak więc spokojnie, nie denerwuj się tak, bo nie ma czym. a lekarz prowadzący wszystko wyjaśni.
Informacje: Wiek: 33 Dołączyła 1594 dni temu Posty: 2898 Skąd: podlaskie
Profil: Imię: Aneta
Im. dziecka: Dominik , Daniel
Nastrój:
Wysłany: 2010-09-20, 14:27
Beata, tych pierwszych to nie wiem co oznaczają . A HGB to hemoglobina - żelazo . Ale jest lekko zaniżona - ja nie brałam tabletek podniosłam ją pijąc sok z buraków - Hortex
Informacje: Wiek: 24 Dołączyła 660 dni temu Posty: 593 Skąd: Zabrze
Profil: Imię: Agnieszka
Nastrój:
Wysłany: 2010-09-21, 17:52
I ja mam dziewczyny problem w moczy znajduje mi sie od 40-50 leukocytów zaczyna mi sie infekcja jakaś i jak nie zwalczy sie sama to antybiotyk mi grozi:(..... aż sie boje ide za niedługo na posiew moczu