Informacje: Wiek: 25 Dołączyła 819 dni temu Posty: 2273
Profil: Im. dziecka: jULEK eMILEK
Nastrój:
Wysłany: 2009-11-14, 12:29
Wiele kobiet nie wie że należy brać kwas foliowy. Chociaż jak się natrafi na dobrego lekarza, który "przygotowuje" cie do ciąży (w sensie przeróżne badania zaleca ) to dobra twoja. Jednak doktorzy uspokajają, że jeśli się nie brało też nie musi stać się coś najgorszego. Kwas foliowy jest prawie wszędzie, zróżnicowana dieta w dużym stopniu uzupełni wszelkie niedobory. Dlatego nie ma co sie stresowac na zapas wiem z doświadczenia.
Rónież biorę folik, ale zapłaciłam ok. 8 zł za 30 sztuk , teraz poszukam gdzie indziej.
Powiem Ci że bardzo bym chciała aby się udało.. ale wiem ze tego nie da się przewidzieć. Było by super ze względu na wolne jakie mam... jestem nauczycielem i to najlpeszy czas na zajście w ciążę aby potem wakacji nie stracić ... a tak spokojnie 5 miesięcy macieżyńskiego plus wakacje i prawie 8 miesięcy z dzieckiem
Informacje: Wiek: 30 Dołączyła 769 dni temu Posty: 2694 Skąd: Kraków
Profil: Imię: Ania
Im. dziecka: Zosia, Filip
Nastrój:
Wysłany: 2010-01-01, 22:15
Ostatnie zalecenia mówią o braniu kw. foliowego 0,4 mg 3 miesiące przed planowaną ciążą i przez pierwszy trymestr.
Jeśli sie nie brało, to trudno - najważniejsza jest zdrowa dieta z dużą ilością warzyw, a witaminy w tabletkach jako wspomaganie, nie podstawa
Przedawkować się omyłkowo nie da, bo dawki lecznicze to 5 i 15 mg Nawet niektóre zestawy witamin dla ciężarnych zawierają po 0,8 mg, czyli równoważnik 2 dawek zalecanych...
Informacje: Wiek: 30 Dołączyła 1535 dni temu Posty: 4129
Profil:
Wysłany: 2010-03-06, 22:21
ja łykam od jakiś dwóch tygodni.
za opakowanie zapłaciłam 15 zł szczerze mówiąc, nie wiedziałam ile powinien kosztować. przy drugiem opakowaniu będę ostrożniejsza.
Informacje: Wiek: 29 Dołączyła 1534 dni temu Posty: 2119
Profil: Im. dziecka: Michałek
Nastrój:
Wysłany: 2010-03-09, 09:10