Profil: Imię: Kasia
Im. dziecka: Nataniel, Alan
Nastrój:
Wysłany: 2010-03-20, 19:53 mama bez zmarszczek
hmmm ten teges chiałam się zapytać czy stosujecie i co stosujecie na zmarszczki. Kremy, maseczki, peelingi?!?! Jaki krem polecacie?? No cóż czas leci i chyba najwyższy czas pomyśleć o tych sprawach, a ja jestem zielona nie znam się - może coś doradzicie??
Informacje: Wiek: 30 Dołączyła 1640 dni temu Posty: 4459
Profil:
Wysłany: 2010-03-20, 22:34
motylek napisał/a:
chyba najwyższy czas pomyśleć o tych sprawach
szczerze mówiąc - jeszcze nie pomyślałam. mówisz Kasiu, że to już na nas pora? to chyba u mamy na półce z kremami muszę podpatrzeć ale narazie to ewentualnie coś nie na zmarszczki, tylko przeciwzmarszkowego chyba
Profil: Imię: Kasia
Im. dziecka: Nataniel, Alan
Nastrój:
Wysłany: 2010-03-20, 22:50
hmm no byłam dziś z psiapsiółką na mieście i ona w naszym wieku, znaczy rok młodsza i jak zobaczyłam ile nakupowała różnych maseczek, kremów, kosmetyków to zdębiałam . Gadała mi coś o kremie przeciwzmarszczkowym dla młodych z L'oreala ale nigdzie go nie mogła dostać . Now więc siedzę przed tym lustrem i patrze i patrze, niby nic nie widze ale cholera wie...może najwyszzy czas coś kupić.
A mamie madzia 81 to nie podbieraj bo ty masz za młodą skórę na jej kremy
Informacje: Wiek: 29 Dołączyła 1639 dni temu Posty: 2185
Profil: Im. dziecka: Michałek
Wysłany: 2010-03-21, 09:19
Uzywam na zmianę kremu z perfecty po 25 roku zycia na pierwsze zmarszczki
Czy sa efekty nie wiem ale krem sam w sobie fajny i w miarę cenowo gdzieś około 15 zl
w tej chwili na półce w łazience mam 2 kremy. zwykły nawilżajacy z nivea visage, i z ziaji przeciwzmarszczkowy z serii po 30. dlaczego ten drugi? mam miesaną cerę, na policzkach i pod oczami jest stosunkowo sucha, wiec jak usmiecham się to i zmarszczki sa bardziej widoczne niz u osoby z dobrze nawilżona cerą.