Informacje: Wiek: 29 Dołączyła 692 dni temu Posty: 1441
Profil: Im. dziecka: Wiktoria
Nastrój:
Wysłany: 2011-02-22, 21:15
Czy miałyście w swojej wyprawce zakupione mleko 1 na wszelki wypadek po wyjściu ze szpitala? Co się może stać, że będę musiała po porodzie karmić od razu mlekiem z proszku?
wiecie tak stałam przed tą półką i zwariowałam....w przyszłości nie wiem co wybrać dla mojej małej. Nan jest smaczny? Bebiko a może bebilon? Ale jestem zielona w tych mleczkach
Nabylam przed porodem 2 karlotoniki gotowego do wypicia mleka. Wybralam firme taka jaka byla na polce dostepna. Nie robilam zapasu mleka bo jak wiekszosc, wiedzialam, ze bede cyckiem karmic.
Informacje: Wiek: 25 Dołączyła 922 dni temu Posty: 2195
Profil: Im. dziecka: jULEK eMILEK
Nastrój:
Wysłany: 2011-02-22, 21:28
Beata napisał/a:
Czy miałyście w swojej wyprawce zakupione mleko 1 na wszelki wypadek po wyjściu ze szpitala? Co się może stać, że będę musiała po porodzie karmić od razu mlekiem z proszku?
to zawsze ktoś ci moze podrzucić, nawet jak się nie zna idzie do apteki i pyta lub położną
Informacje: Wiek: 31 Dołączyła 872 dni temu Posty: 2681 Skąd: Kraków
Profil: Imię: Ania
Im. dziecka: Zosia, Filip
Nastrój:
Wysłany: 2011-02-22, 21:39
Jeśli byś musiała dokarmiać od razu, to Ci w szpitalu polecą - najczęściej to, czym na danym oddziale dokarmiają, jeśli dziecko w czasie pobytu nie miało z tym mlekiem problemów, a jeśli miało - to jakieś inne wskażą.
_________________ "Bo istnieją gwiazdy i niebieskie kraby pustelniki"
Informacje: Wiek: 33 Dołączyła 1282 dni temu Posty: 1847 Skąd: Poznań
Profil: Im. dziecka: Mateuszek
Wysłany: 2011-02-22, 22:49