Informacje: Wiek: 30 Dołączyła 1638 dni temu Posty: 4543
Profil:
Wysłany: 2011-01-25, 14:03 Nasz zawód
Nosiłam się z zamiarem założenia takiego tematu od dawna, a dziewczyny w pogaduszkach mnie zmobilizowały
Dziewczyny - czym się zajmujecie zawodowo? Czy Wasza praca jest tą wymarzoną? A może jej nie lubicie i planujecie zmienić? Jak się stało, że wykonujecie właśnie ten zawód?
Zacznę.
Większość z Was wie, że jestem nauczycielką - język angielski. Uczę dzieciaki w szkole podstawowej od 1 do 6 klasy. Nauczycielstwo mam we krwi, duża część rodziny to belferki Mama, ciotka, dziadkowie (już nieżyjący). Jest to mój pierwszy i jedyny zawód. Jedyna odskocznia to nauczanie dorosłych - teraz raz w tygodniu uczę grupę nauczycieli (taki kurs organizowany w naszej szkole), kiedyś byłam lektorką w Empiku i popołudniami i w soboty prowadziłam grupy dorosłych.
Nie wyobrażam sobie siebie gdzie indziej zawodowo. Pracę lubię. Nawet bardzo. Od zawsze wiedziałam, że chcę uczyć. W angielskim też się zawsze dobrze czułam i tak wybrałam.
Pracuję od 2003 roku (to już ósmy rok) w tej samej szkole. Mama jest dyrektorem Pracę zaczęłam na 3 roku studiów w formie praktyk nauczycielskich i tak już mi zostało. Zmieniać nie planuję. Uważam, że przy małych dzieciach - to idealny zawód - ferie, święta, wolne weekendy, no i 20 zamiast 40 godzin tygodniowo.
Informacje: Wiek: 29 Dołączyła 495 dni temu Posty: 2381
Profil: Nastrój:
Wysłany: 2011-01-25, 14:21
W mojej rodzinie od strony mamy równiez same nauczycielki, my z siostrami postanowiłyśmy iść w zupełnie innych kierunkach. Żal tylko tych wakcji, świąt, ferii itp.
A wracając do tematu. Pracuję w jednej z największych firm deweloperskich w Polsce (musiałam sie pochwalić trochę ) Robię przetargi.
Zaczęło się niewinnie najpierw w księgowości materiałowej, myslałam że wpadłam tutaj na chwilkę, na 2 latka, złapac doświadczenie... ale się zasiedziałam i z 2 zrobiło sie 5.