REGULAMIN  Album Szukaj   Rejestracja  Zaloguj Oblicz dni płodne

Tytuł: złe wyniki moczu
Autor Wiadomość
danka88 

Informacje:
Dołączyła 872 dni temu

Profil:
Wysłany: 2010-01-03, 16:28   złe wyniki moczu

Jutro zaczynam 39 tydzien ciązy, wykonałam badania moczu po tyg brania uroseptu i wyniki mnie wystraszyły. Do tej pory nie mialam takich problemów. W osadzie leukocyty liczne, bakterie liczne. w moczu ogólnym leukocyty 500 leu/ ul a białko 6,0 mg/dl. To białko mnie najbardziej niepokoi, wizyte u lekarza mam dopiero za tydzien, obrzeki mam niewielkie od jakis 2 tyg puchnie mi twarz najbardziej nos ale czytałam ze pod koniec ciazy to normalne. cisnienei w normie, czy to moze byc gestoza? jaka jest dopuszczalna ilosc białka w moczu w tej jednostce mg/dl? Dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam

Aneta 

Informacje:
Dołączyła 1595 dni temu

Profil:
Imię: Aneta
Im. dziecka: Dominik , Daniel
Nastrój:
neutralna

Wysłany: 2010-01-03, 20:59   

danka88, nie znam się na wynikach moczu ale nie czekała bym do przyszłego tygodnia . Idź jutro do gina niech zobaczy te wyniki . Tym bardziej że to już końcówka ciąży . Wiem tylko że nie dobrze jest jak przy białkomoczu wzrasta ciśnienie . Na pewno wszystko będzie dobrze ale lepiej żeby lekarz Cię uspokoił i powiedział że wszystko jest ok .

Kamyczek 

Informacje:
Dołączyła 1266 dni temu

Profil:
Imię: Kornelia
Im. dziecka: Maja, Dorota
Nastrój:
neutralna

Wysłany: 2010-01-03, 21:46   

danka88, Spokojnie białko w moczu może oznaczać zwykłe zapalenie układu moczowego, problemy z nerkami, czy nawet przemęczenie. Jak tam Twoje ciśnienie?
Białko w moczu nie musi oznaczać od razu gestozy. jednak nie bagatelizowałabym tego i poszła z wynikami wcześniej, po pierwsze dlatego, że są złe a po drugie bo masz obrzęki i lepiej od razu zacząć leczyć. Bo nawet gestoza, ale LECZONA nie jest groźna. Lekarz musi Cię przyjąć wcześniej. Trzymam kciuki. Napisz co załatwiłaś. <pocieszacz>