Informacje: Wiek: 29 Dołączyła 842 dni temu Posty: 2549 Skąd: mazowieckie
Profil: Imię: Jola
Nastrój:
Wysłany: 2011-02-28, 18:50 Znienawidzone prace domowe :)
No właśnie.... Chyba każda z nas jedne prace domowe wykonuje z przyjemnością, inne obojętnie a do jeszcze innych ciężko się zabrać, a w głowie nam siedzi "nienawidzę tego robić"...
Jakie prace domowe są przez was znienawidzone??
To ja zacznę
nienawidzę opróżniać zmywarki (chyba dlatego, że nie widac efektów, bo wszystko schowane )
zmieniać pościeli (nanusi pościel zmieniam z przyjemnością, tylko nasza )
prasować koszul
Informacje: Wiek: 29 Dołączyła 497 dni temu Posty: 2393
Profil: Nastrój:
Wysłany: 2011-02-28, 18:59
Szczerze mówiąc jestem początkującą panią domu i nie mam jeszcze znienawidzonych prac ale bardzo nie lubię prasować i układać uprasowanych ubrań w szafkach. Mało tego, nie potrafię długo utrzymać w porządku. Tak to jest to czego nienawidzę robić. Układać ubrań w szafkach.
_________________ Jeszcze Cię nie znam, a już Cię kocham....
Informacje: Wiek: 21 Dołączyła 641 dni temu Posty: 2745 Skąd: Górny Śląsk
Profil: Imię: Kasia
Im. dziecka: Franuś
Nastrój:
Wysłany: 2011-02-28, 19:32
ja przede wszystkim nie cierpie mycia naczyń... nienawidze po prostu no i mycie podlog tez nie jest moja ulubiona czynnoscia, a poza tym to generalnie lubie obowiazki domowe
Profil: Imię: Kasia
Im. dziecka: Nataniel, Alan
Nastrój:
Wysłany: 2011-02-28, 19:37
zmywać naczyń i dziękuje z całego serca za taki wynalazek jak zmywarka, podpisuje się pod postem Luki układać w szafie ciuchów też nie lubie, bo nie umiem zachować porzadku, juz po kilku dniach wszystko wywrócone do góry nogami
Informacje: Wiek: 30 Dołączyła 1639 dni temu Posty: 4459
Profil:
Wysłany: 2011-02-28, 21:58
no to będę pierwsza: na pierwszym miejscu nielubianych przeze mnie prac domowych jest gotowanie. złoszczę się jak muszę pół godziny spędzić w kuchni szykując obiad. o dłuższym pitraszeniu nie ma mowy, bo wybieram to, co raz dwa i gotowe